poniedziałek, 28 kwietnia 2014

zestawuy lps

Hej kochani więc nie miałam trochę czasu nic napisał ale dziś chce wam pokazać zestawy z popularnymi lps to zaczynamy

Tu mamy dwa popularne lps sama posiadam ten zestaw więc jest spoko jest tam dog kotek szotcher i flaming o de mnie 10/10 :)






Tu jest jamnik rybka i pelikan mam jamnika ale zestawu nie mam jeżeli mam oceniam samego jamnika to otrzymuje 10/10 i nie dlatego ze jest popularny wręcz przeciwnie :)



Tu znowu jamnik i tez zestaw z plaży znajdują się tam lps : jamnik małpka krab zestaw jest spoko tylko nie pasuje mi tu trochę małpka8/10
A tu mamy spanielka tu jest 15 lps takę jak : kotek 2 pandy kot pers chomik spaniel wiewiórka jaszczurka pudel sznałcer krab pająk świnka małpka szynszyla i ten zestaw otrzymuje 9/10  




A tu mamy 15 lps takie jak jork papuga złów pingwin  foka kotka zebrę misia pieska pandę owieczkę pieska szotchera motyla i pudla ten zestaw ma dużo lps ale parę nie przypadło mi do gustu ... 8/10





A tu są takie lps jak jamnik panda królik i żabka mam zestaw ten zestaw jest super ba walentynki i ogółem super 10/10


Mamy tu szotchera pieska i biedronkę te petki są słodkie i co mam pisać ... 10/10 



Tu jest 20 lps takie jak piesek szotcherek jamnik spanielek żaba krowa piesek papuga ryba pająk wiewiórka latająca piesek świnka piesek baranek ptaszek piesek piesek jaszczurka kotek ocena taka : 10/10










To na razie tyle pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz